Wednesday, September 25, 2013

Bahasa Arab untuk Pelajar PMR dan SPM

Istimewa buat pelajar-pelajar yang akan menduduki peperiksaan PMR dan SPM tahun ini, Khazanah Fathaniyah akan memberikan 15% diskaun kesemua buku-buku latihan Bahasa Arab terbitan kami sempena hari-hari peperiksaan yang semakin hampir ini. 

Buku-buku latihan Bahasa Arab yang disusun oleh Ustazah Zahrah Awang (pesara guru panitia Bahasa Arab dari SMKA Sheikh Haji Mohd Said, Negeri Sembilan) ini telah lama berada di pasaran dan sentiasa dikemaskini berdasarkan format-format terbaharu. Alhamdulillah telah banyak dijadikan rujukan pelajar-pelajar sekolah, bahkan juga pelajar universiti, sama ada sebagai latihan mahupun menambahkan kefahaman.

Tingkatan 3
Semenanjung Malaysia (RM10.50) / SS (RM11.50)

Tingkatan 4
Semenanjung Malaysia (RM9.50) / SS (RM10.50)


 Tingkatan 5
Semenanjung Malaysia (RM9.50) / SS (RM10.50)

Tawaran ini sehingga hari terakhir peperiksaan SPM iaitu 5 Disember ini (Harga yang tertera belum ditolak diskaun lagi). Moga bermanfaat.


==================================
KAEDAH PEMBELIAN ON-LINE :

1) Pemesan boleh memesan melalui pesanan FB/ email ke : khazanahfathaniyah@yahoo.com, dengan menyertakan beberapa informasi berikut :
- Nama Buku beserta kuantiti, Cth : Tingkatan 3 (1 buah).
- Nama, alamat dan no. telefon Penerima/ Pemesan.
 

2) Pemesan akan mendapat makluman balas dari kami (Khazanah Fathaniyah) berkenaan jumlah yang perlu dibayar (termasuk bayaran pos)/ berserta no. akaun.

3) Pemesan akan memaklumkan semula setelah bayaran dilakukan, caranya sama; melampirkan bukti pembayaran / memaklumkan masa dan tarikh pembayaran berserta jumlah.

4) Pengeposan akan dilakukan. Sekiranya pemakluman pembayaran dibuat sebelum jam 12 tengah hari pada hari yang sama, pengeposan akan dilakukan hari yang sama. Jika sebaliknya, adalah keesokan hari.

* Untuk pembelian melebihi RM50, pengeposan adalah percuma (melalui Poslaju) bagi dalam Malaysia sahaja.


No comments: